МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ
Ключові слова:
бренд, капітал бренду, управління капіталом бренду, економіко-математична модель управління капіталом бренду.Анотація
Запропоновано теоретичну модель управління капіталом бренду та концептуальну модель оцінки ефективності управління капіталом бренду на роздрібному ринку нафтопродуктів, що грунтуються на системному підході, а також економіко-математичну модель управління капіталом бренду за критерієм максимальної прибутковості, яка дає змогу приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо витрат на створення і підтримку капіталу бренду на основі прогнозованих обсягів продажів.
Завантаження
Посилання
1 Аакер Д. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга / Дэвид Аакер, Эрик Йохимштайлер. – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 380 с.
2 Аакер Д. Создание сильных брендов / Д. Аакер – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 440 с.
3 Брендинг в управлении маркетинговой активностью / [Моисеева Н. К., Рюмин М. Ю., Слушаенко М. В., Будник А. В.] ; под ред. проф. Н. К. Моисеевой. – М. : Омега-Л, 2003. – 410 с.
4 Козырев А. Н. Оценка интеллектуальной собственности / Козырев А. Н. – М.: Экспертное бюро, 1997. — 289 с.
5 Малинка О.Я. "ДНК" бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача та її концептуальна модель / О. Я. Малинка // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 1 (35). – С. 34 – 38.
6 Малинка О. Я. Теоретична модель процесу управління капіталом бренду / О. Я. Малинка // Вісник Хмельницького національного університету. – 2007. – Т. 3. – № 5 (100). – С. 239-244.
2 Аакер Д. Создание сильных брендов / Д. Аакер – М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. – 440 с.
3 Брендинг в управлении маркетинговой активностью / [Моисеева Н. К., Рюмин М. Ю., Слушаенко М. В., Будник А. В.] ; под ред. проф. Н. К. Моисеевой. – М. : Омега-Л, 2003. – 410 с.
4 Козырев А. Н. Оценка интеллектуальной собственности / Козырев А. Н. – М.: Экспертное бюро, 1997. — 289 с.
5 Малинка О.Я. "ДНК" бренду як система збереження, відтворення і передачі інформації до споживача та її концептуальна модель / О. Я. Малинка // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 1 (35). – С. 34 – 38.
6 Малинка О. Я. Теоретична модель процесу управління капіталом бренду / О. Я. Малинка // Вісник Хмельницького національного університету. – 2007. – Т. 3. – № 5 (100). – С. 239-244.
##submission.downloads##
Опубліковано
16.06.2010
Як цитувати
Малинка, О. Я. (2010). МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛОМ БРЕНДІВ РОЗДРІБНОГО РИНКУ НАФТОПРОДУКТІВ. Scientific Bulletin of Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas, (3(25), 160–163. вилучено із https://nv.nung.edu.ua/index.php/nv/article/view/441
Номер
Розділ
ЕКОНОМІКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИРОБНИЦТВА
Ліцензія
Авторські права....