Стратегічне планування конкурентоспроможності машинобудівних підприємств

Автор(и)

  • О. П. Романко

Ключові слова:

1

Анотація

Рассматривается теоретическое обоснование инструментария стратегического планирования, который используется для принятия управленческих решений, направленных на увеличение конкурентоспособности машиностроительных предприятий. Предложена система показателей,  позволяющих выполнить обоснованные выводы относительно выбора стратегических и практических управленческих решений.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

1 Гірна О.Б., Максимик В.Я., Оцінка рівня конкурентоспроможності // Економіка та організація виробництва. – 2004. – №3(9). – С.107.
2 Еванс Дж.Р., Берман Б., Маркетинг / Пер. з анг. – М.: Сірін-К., Софія, 2001. – 310 с.
3 Бухалков М.І. Внутрішне планування. – М.: ІНФА-М, 2002. – 400 с.
4 Юданов А.М. Теорія конкуренції: прик-ладні аспекти. // Міжнародна методика і міжнародні відносини. – 1997. – № 6. – С.51.

##submission.downloads##

Опубліковано

21.06.2008

Як цитувати

Романко, О. П. (2008). Стратегічне планування конкурентоспроможності машинобудівних підприємств. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, (1(17), 119–122. вилучено із https://nv.nung.edu.ua/index.php/nv/article/view/103

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають