Оптимізація конструкції клапана газомотокомпресора

Автор(и)

  • Я. Т. Федорович ІФНТУНГ, 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська,15
  • В. В. Михайлюк ІФНТУНГ, 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська,15
  • Р. О. Дейнега ІФНТУНГ, 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська,15
  • А. О. Воржеїнова ІФНТУНГ, 76019, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська,15

Ключові слова:

газомотокомпресор, клапан, тиск, швидкість, втрати енергії.

Анотація

Клапани є однією з найслабших ланок в конструкції газомотокомпресорів. Найбільшого поширення набули пластинчасті (прямотічні) клапани, оскільки вони володіють найдосконалішими аеродинамічними характеристиками. Однак істотними недоліками пластинчастих клапанів є складність їх конструкції, низька ремонтопридатність та висока чутливість до чистоти газу, що перекачується. Стандартна конструкція клапана газомотокомпресорів МК-8М та 10ГК має ряд недоліків, одним з яких є створення опору руху газу, що, в свою чергу, призводить до значних втрат енергії при проходженні газу крізь нього. З метою зменшення цих втрат запропоновано змінити форму пластини клапана. Щоб порівняти величини втрат енергії при проходженні газу крізь клапани з різними формами пластин у програмі SolidWorks виконано імітаційне моделювання. Встановлено, що запропонована пластина клапана має перевагу перед стандартною. У результаті оптимізації запропонованої пластини клапана газомотокомпресора встановлено оптимальні радіуси її заокруглень, що зменшує енергетичні затрати на проходження газу через клапан.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

-

##submission.downloads##

Опубліковано

05.09.2018

Як цитувати

Федорович, Я. Т., Михайлюк, В. В., Дейнега, Р. О., & Воржеїнова, А. О. (2018). Оптимізація конструкції клапана газомотокомпресора. Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу, (2(41), 71–77. вилучено із https://nv.nung.edu.ua/index.php/nv/article/view/609

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>