Моделювання теплового стану механізмів з підвищеними робочими навантаженнями
Ключові слова:
1Анотація
Представлені математичні моделі теплових процесів, що відбуваються в деталях механізмів, що працюють за умови підвищених робочих навантажень (шків стрічково-колодкового гальма бурової лебідки і барабан барабанно-колодкового гальма автомобіля), розроблені шляхом дискретизації параметрів рівняння теплового балансу. Створені моделі дають змогу комплексно дослідити вплив різноманітних чинників на тепловий стан механізмів
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
1 Тормозные устройства: [Справочник] / М.П.Александров, А.Г.Лысяков, Н.В.Федосе-ев, М.В.Новожилов; под общ. ред. Александ-
рова М.П. – М.: Машиностроение, 1985. – 312 с.
2 Малик В.Я. Підвищення ресурсу гальмівних шківів бурових лебідок / В.Я.Малик // Розвідка та розробка нафтових та газових родовищ. – 2005. – № 1(14). – С. 78-82.
3 Вольченко А.И. Тепловой расчет тормозных устройств / А.И.Вольченко – Львов: Высшая школа, 1987. – 133 с.
рова М.П. – М.: Машиностроение, 1985. – 312 с.
2 Малик В.Я. Підвищення ресурсу гальмівних шківів бурових лебідок / В.Я.Малик // Розвідка та розробка нафтових та газових родовищ. – 2005. – № 1(14). – С. 78-82.
3 Вольченко А.И. Тепловой расчет тормозных устройств / А.И.Вольченко – Львов: Высшая школа, 1987. – 133 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
22.06.2009
Як цитувати
Волощук, В. В. (2009). Моделювання теплового стану механізмів з підвищеними робочими навантаженнями. Scientific Bulletin of Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas, (1(19), 96–103. вилучено із https://nv.nung.edu.ua/index.php/nv/article/view/244
Номер
Розділ
НАФТОГАЗОПРОМИСЛОВЕ ОБЛАДНАННЯ
Ліцензія
Авторські права....